#9 Afromental - Happy Day


O artyście:
Afromental to zespół założony w 2004 roku w Olsztynie. Wokaliści zespołu to Wojciech "Łozo" Łozowski i  Tomasz "Tomson" Lach. Team składa się z 7 osób. Ich piosenki są zazwyczaj mieszankami popu, R&B, soul'u, a czasem nawet hip-hopu. Do tej pory chłopacy wydali 3 płyty, "najnowsza" z nich to The B.O.M.B. wydana w 2011 roku. Wielkim idolem grupy jest Michael Jackson. Dodam, że kiedyś byłam wielką fanką tego zespołu, udało mi się nawet być na ich koncercie i czuje się spełniona, bo kilka lat temu to było moje wielkie marzenie. 

O utworze:
I kolejna piosenka o miłości ! Chcę wreszcie napisać o czymś, co nie będzie z tym związane. No więc w teledysku chłopcy byli bardzo młodzi . Zespół jest razem już 10 lat, więc widać, że naprawdę się przyjaźnią. Uwielbiam wokal Łoza, szczególnie na żywo. Utwór ma taki sam tytuł jak pierwsza płyta tej grupy. 

Podsumowanie:
Co do utworu to daję tu : 4/5
Dlaczego?
Dlatego, że nawet lubię piosenki "stare" i ten zespół bardzo dobrze mi się kojarzy i mam o nich dobre zdanie, piosenka nie jest bardzo znana i zdecydowanie wolę inne utwory tego zespołu.
Pozdrawiam !
Gabrysia. :

1 komentarz :

  1. Większość piosenek jest o miłości, to prawda ;] Ale cóż poradzić na to możemy ; o Ciekawy pomysł na bloga ; )
    Pozdrawiam
    melodycalling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka