#3 James Blunt - Bonfire Heart

Piosenkę tę oceniam z prośby czytelnika. Możecie śmiało pisać Wasze propozycje, na pewno je "wysłuchamy".

O artyście:
James Blunt, a właściwie James Hillier Blount to piosenkarz brytyjski. Co ciekawe, służył on w armii. Gdy przeczytałam trochę o nim byłam w lekkim szoku, bo naprawdę mi tym zaimponował. W swoich piosenkach, także w Bonfire Heart, często nawiązuje do wojennych tematów, do tego wspiera wiele organizacji charytatywnych. Możemy więc wywnioskować, że mężczyzna uwielbia pomagać, i dobrze ! Szkoda, że nie wszyscy ludzie z "większą ilością pieniędzy" tacy są. 

O utworze:
Jak już pisałam, piosenka nawiązuje do wojennych doświadczeń, tematów. A dokładniej do pomagania, przynajmniej ja to tak odbieram. Gdy usłyszałam tytuł utworu na początku sądziłam, że nie znam tej piosenki, ale chyba większość z nas kojarzy ją przede wszystkim z radia.  Nuta piosenki i ogółem tekst są bardzo dobre, jednak nie powiedziałabym, że piosenkę mogę słuchać cały czas.

Podsumowanie:
Piosenkę oceniam na : 4/5
Oceniłam ją tak, ponieważ jest bardzo "miła" w słuchaniu i łatwo ją zapamiętać, ale nie potrafiłabym jej słuchać bardzo często, bo po prostu by mi się znudziła.

Gabrysia

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka