#2 Jason Walker - Echo

 Zapraszam do przeczytania mojej recenzji piosenki, bo z Niną mamy zupełnie inne gusta :)   

O artyście:
Jason Walker nie jest zbyt znanym artystą. Tworzy piosenki przede wszystkim w stylu house, pop i soul. Wiele jego utworów trafiło do magazynu Billboard, a piosenki Set it free oraz Foolish Mind Games zajmowały tam pierwsze miejsca. Inspiracje muzyczne Jason'a to przede wszystkim Muse i Coldplay.

O utworze:
Utwór pochodzi z albumu Midnight starlight. Piosenka występuje w 2 odcinku 3 sezonu serialu Pamiętniki wampirów oraz w jednym z najlepszych filmików o polskich siatkarzach Siatkarze - Echo. Piosenka, jak to ja, za pierwszym posłuchaniem nie zrobiła na mnie wrażenia, ale teraz słucham jej bardzo często. Nadaje się idealnie na senne, deszczowe dni lub noce przepłakiwane przez drugą osobę. Piosenka jest smutna i naprawdę idzie się w niej zakochać :)

Podsumowanie: 
Piosence tej przyznaję : 4,7/5 
Jest to naprawdę dobra piosenka i chodź artysta nie jest popularny, to moim zdaniem w tej piosence facet pokazał swój talent. 

Gabrysia.

4 komentarze :

  1. Oj tam, nie aż tak inne :D

    ~Nina

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie spotkałam się z blogiem tego typu. Podoba mi się i będe wpadać częściej.
    stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę zdecydowanie POP i Electro Hause :) pozdrawiam i zapraszam do nas ;)
    basia-and-roksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego tak dobrzy ludzie nie są promowani, tylko jakieś pseudo talenty? :/
    Piosenka super :D
    http://mel-vy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka