#1 Times Of Grace - Until The End Of Days


Na wstępie chciałabym powitać wszystkich i podziękować za czytanie mojej pierwszej recenzji na blogu. Mam nadzieję, że nie będzie aż tak tragicznie jak myślę. 



O artyście:
Times Of Grace jest to projekt dwóch wielkich ikon amerykańskiego metalcore: Adama Dutkiewicza i Jessiego Leacha, który powstał w 2007 roku. W skrócie: Adam Dutkiewicz podczas pobytu w Londyńskim szpitalu wpadł na pomysł tego projektu i napisał tam wszystkie piosenki. Jedną z nich jest recenzowane dzisiaj Until The End Of Days.

O utworze:
Utwór pochodzi z albumu The Hymn Of A Broken Men wydanego w 2011 roku. Jest to numer piąty na krążku - mój ulubiony. Tekst oczywiście jak przystało na projekt Adama Dutkiewicza - ściska za serce. Ścieżka instrumentalna również na najwyższym poziomie, spokojne riffy gitarowe wybuchające w pewnym momencie i zahaczające nawet troszeczkę o death metal. Wokal niesamowity, pełny energii aczkolwiek nie przepadam za wokalem Jessiego. Lecz utwór sam w sobie - fantastyczny.

"Mój głos rozbrzmiewa, ręce rozpostarte, obejmuję koniec dni [...]"

Podsumowanie:
Moja subiektywna ocena: 4,5/5
Dlaczego? 
Brakuje mi tych emocji jakie dostarcza muzyka Killswitch Engage. Ale jest dobrze i czekam na dalszą twórczość tego małego zespołu.

Nina.




3 komentarze :

  1. Pisałyście żeby dawać propozycje. Mogłybyście napisać coś o piosence Jamesa Blunta "bonfire heart". Z góry dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło, że się podoba bo to chyba najważniejszy utwór dla mnie z wszystkich jakie tu recenzowałam :) Polecam przesłuchać My Curse - Killswitch Engage, jeżeli nie znasz :D (https://www.youtube.com/watch?v=iPW9AbRMwFU&feature=kp) Jest to utwór zespołu gitarzysty TOG (i aktualnie wokalisty) ale piosenka nagrana jeszcze, ze starszym wokalistą :) Ogólnie uwielbiam oba zespoły - są cudowne. Pozdrawiam gorąco! :*

      Nina.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka