#7 Arctic Monkeys - One For The Road



O artyście:
Arctic Monkeys to zespół brytyjski. Tworzą przede wszystkim muzykę rockową (dokładnie indie rock). Grupa ta jest popularna przede wszystkim wśród młodzieży , wiele moich znajomych (przede wszystkim dziewczyny) słucha tej kapeli. Zespół został założony w roku 2002.  AM jest pierwszym w historii zespołem wydawanym przez niezależną wytwórnię, który osiągnął tak ogromny sukces. 

O utworze:
Zdecydowanie jest to mój ulubiony kawałek tego zespołu. Dla mnie muzyka tego zespołu jest ogółem bardzo oryginalna i widać, że się starają, a nie walną najprostsze na świecie słowa i dodadzą popową nutę, jak to robi więcej niż połowa dzisiejszych sław. Piosenka jest zarazem wesoła i smutna, spokojna, ale można przy niej tańczyć. 

Podsumowanie:
Utwór oceniłam : 5/5
Dlaczego?
A dlatego, że bardzo urzeka. Do tego jest uzależniający i, jeśli można tak opisać piosenkę, bardzo ciekawy. Naprawdę warto poświęcić te 3 minuty i 27 sekund.
Gabrysiaa

1 komentarz :

  1. uwielbiam ich ♥
    A zwłaszcza: do i Wanna know :D
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka