#5 Andy Grammer - Fine By Me



O artyście:
Andrew Charles "Andy" Grammer to 31 letni amerykański piosenkarz oraz producent. Jego najlepsza płyta nosi tytuł Andy Grammer, a została wydana w czerwcu 2011 roku. Jest dość popularny, aczkolwiek w Polsce nie ma "ogromnej" liczby jego fanów. Przynajmniej ja nie znam ludzi, którzy polecaliby mi jego piosenki, a szkoda. 

O utworze:
Oczywiście piosenka typowo o miłości. Utwór jest bardzo wesoły i potrafi wyrwać ze złego humoru, tekst jest łatwy do zapamiętania i bardzo "śpiewny". Podoba mi się,  lecz jedynym minusem jest właśnie ta trochę za bardzo wyczuwalna "nuta miłości", a to nie mój styl piosenek. 

Podsumowanie:
Piosenkę oceniam na : 3,5/5 
Dlaczego ? 
Oceniłam ją tak przede wszystkim za wyciągnięcie miłości na pierwszy plan, co jest prawie we wszystkich piosenkach, ale tutaj ta pop'owa nuta pogłębia to wrażenie jeszcze bardziej. Nastrój piosenki jest bardzo wesoły i za to duży plus.
Gabriela

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka