Top 10 moich ulubionych Instagramów ksiązkowych

Jak pewnie niektórzy zauważyli na blogu od tygodnia nie pojawił się żaden nowy post. Spowodowane jest to moimi zbliżającymi się egzaminami. Ale w końcu rozpoczyna się długo wyczekiwana przerwa świąteczna i powracam, mam nadzieję, że z większą ilością czasu. :) 

Dziś przygotowałam swój top 10 Instagramów książkowych, lecz nie jest to taki typowy ranking. Jest to lista całkowicie subiektywna, chciałabym pokazać Wam Instagramy, które zasługują na o wiele więcej fanów, Instagramy które mają niesamowity potencjał a są bardzo niedoceniane. Profile będą ukazane w kolejności całkowicie losowej, nie jestem w stanie wybrać jednego najlepszego. Każdy z tych profili zasługuje na pierwsze miejsce. 


A.N.I.A_D

(kliknij na zdjęcie aby przejść do profilu)

BLACKBOOOK


HOPE_CZYTA


JULIANA.BOOKWORM 


KALA_READS


KLAUDIA_CZYTA


BOOKWORMPOLAND


LA.LUA


HIKAROX


Nie byłabym sobą gdybym w takim poście nie wspomniała o Claudlez. Jej Instagram jest moim ulubionym spośród wszystkich (nawet tych zagranicznych). Uwielbiam minimalizm, uważam ten profil z idealny. 


Przy okazji takiego posta zrobię chamską autoreklamę i zaproszę na swojego Instagrama. Oczywiście nie jest tak dobry jak profile przedstawione powyżej ale staram się jak mogę :)


A Wy macie ulubione Instagramy? A może sami jakiegoś prowadzicie? Pochwalcie się w komentarzach, chętnie wpadnę! :) 

Nina

8 komentarzy :

  1. Nigdy nie byłam na Instagramie xD
    Ale widzę, że ciekawe rzeczy się tam dzieją i co kolejne zdjęcie to ładniejsze ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam, ja się uzależniłam. Naprawdę przydatna rzecz, ogrom inspiracji i zabawy :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jestem obojętna wobec Insta :D Ale mam, czasem wchodzę codziennie, czasem zapomnę na kilka tygodni, różnie to bywa :D
    Ale twoje "propozycje" są ciekawe, na pewno przeglądnę :D
    Na twój też zerknę :)
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Większość z nich obserwowałam, kilka natomiast właśnie dodałam. Są świetne :)
    Przy okazji pochwalę się moim @livingbooksx
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jakie te instagramy są śliczne, aż chce się oglądać te zdjęcia. *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam instagramy kala_reads oraz la.lua :) Kilku nie znam, więc już idę sobie pooglądać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująco podobny post do mojego :3

    Każdy z wymienionych obserwuję! Staraj się bardziej, zadziw mnie jakimś instagramem!

    Ściskam,Kuba

    kingomaniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak możesz mówić, że twój profil nie jest tak dobry? Jest piękny, jeden z lepszych na instagramie! ;)
    I jest mi baaaaaardzo miło! Nawet nie wiedziałam, że mój instagram pojawił się w twoim top 10, dowiedziałam się zupełnie przez przypadek i jestem mile zaskoczona. Bardzo dziękuję <3

    ~hope

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka