#38 Strange Talk - So So LaLa



O artyście :
Strange Talk to australijska grupa muzyczna, wykonująca muzykę indie i electropop. Do tej pory zespół wydał jedną płytę - Cast Away, w 2013 roku. Swoją działalność grupa rozpoczęła w 2010 roku, w Polsce nie są zbyt popularni. Skład zespołu to : Gerard Sidhu (bas), Stephen Docker (wokal, klawisze), Travis Constable (perkusja), Gillan Gregory (gitara, klawisze). Najpopularniejsza piosenka zespołu to Morning Sun - chyba każdy zna ją m.in. z reklam.

O utworze :
Utwór jest siódmym utworem płyty Cast Away. Piosenka jest bardzo dobra, mimo, że nie jest najpopularniejszym czy jednym z najpopularniejszych utworów zespołu. Ma bardzo przyjemną szatę muzyczną, wspaniały wokal i tekst, jest wręcz idealna. Już po pierwszym odsłuchaniu zakochałam się w niej. Przesłuchałam całą płytę, a ta piosenka jako pierwsza chwyciła mnie za serce.

Podsumowanie :
Piosenka jest świetna, z resztą jak cały zespół. Grają naprawdę dobrą muzykę. Zapraszam do przesłuchania całej płyty. Jeśli ktoś nie zna i nie chce poznać - nie wiecie, co tracicie ! Oceniam 5/5.

Gabrysia

3 komentarze :

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym zespole, ale piosenka nie przypadła mi do gustu.

    http://life-is-brutal-now.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej piosence. Nie przepadam za bardzo za mieszkanką popu. ;)

    http://daarson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka