#32 Alex Band - Take Me Back


O artyście :
Alex Max Band to amerykański piosenkarz i wokalista urodzony 8 czerwca 1981 roku w Los Angeles komponujący muzykę pop'ową i rock'ową. W 2001 roku razem z Aaronem Kaminem założył zespół The Calling, który rozpadł się 4 lata później. Grupa wydała dwa albumy "Camino Palmero" i "Two". Po 5 latach nieobecności Adam powrócił na scenę singlem "Tonight". Piosenka ta została wykorzystana w serialu "Pamiętniki Wampirów" oraz stała się piosenką promującą Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2010. W czerwcu 2010 roku odbyła się premiera pierwszej solowej płyty Banda " We've all been there".

O utworze :
Piosenka bardziej z typu pop, ale ma w sobie trochę rock'a. Nie powaliła mnie na kolana, ale sam wokalista był dla mnie zaskoczeniem, ponieważ poznałam go przez przypadek i jest on dość popularny, a nie znałam go wcześniej. Moim zdaniem jest to jedna z lepszych piosenek Banda, razem z "Tonight".

Podsumowanie :
Piosenkę śmiało oceniam na 3/5, ponieważ dobrze mi się ją słucha i na pewno do niej powrócę, ale, jak pisałam, w niczym mnie nie zaskoczyła i nie uwiodła mnie.

Zapraszamy na naszą stronę na facebooku! Spokojnie możecie się tam z nami skontaktować, zadawać nam pytania lub podać swoje propozycje dot. recenzji + pierwsi dowiecie się na kiedy i jaki post szykujemy. Na prawdę warto nas polubić! KLIK

1 komentarz :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka